fredag 19 maj 2017

Fler flyttar!

 Så blev det dags för Tristan (A. Sharp Dressed Man) att följa med Emma hem till Göteborg/Uppsala (Emma studerar till djursjukvårdare i Uppsala, men har sin hemvist i Göteborgstrakten)
 Tekla (A. Cheap Sunglasses) flyttade till fam. Johansson i Ängelholm
Tuffingen Moltas (A. Rock Me) åkte hem till fam. Olsson i Munka Ljungby. Det känns otroligt skönt att de haft många hundar förut eftersom Moltas är en bestämd, men väldigt glad och framåt liten herre.
Så kom då äntligen fam. Henningsson och hämtade Java (A. Super Trouper). De köpte sin första perro av mig för 7 år sedan. Jag är sjukt stolt när jag får sälja hund nr 2. Den här killen samägs och jag hoppas såklart att han kommer att ge mig ett par - tre kullar i framtiden. So far ser han ut som det bästa jag fött upp någonsin (exteriört). Tack Mattias och Kajsa för att ni vill samarbeta med mig!!

Jag måste säga att jag är OTROLIGT GLAD för att alla mina valpar fått fantastiska hem med ägare som inte bara älskar sina valpar, utan dessutom rapporterar och kommunicerar. TACK!! Det är fantastiskt att se små liv komma till världen, men för mig börjar den roligaste tiden när valparna flyttat. Att få följa valparna under deras uppväxt, att ha kontakt med deras familjer och att få se hur de växer upp, utvecklas och åldras är minst lika kul. TACK för att ni köpt valp av mig. TACK för att ni redan skickar rapporter. Jag är jätteglad och stolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar