söndag 14 maj 2017

Flyttider

Först ut att flytta var ZODA (A. Pearl Necklace). Zoda bor hos Johanna, Hebbe, Wega och Wille i Ödeshög och är vår fodertik. Förhoppningsvis kanske hon kan ge oss en eller ett par kullar valpar i framtiden. Hur som helst är hon familjen Bengtssons ögonsten och kommer att leva som prinsessa i hela kungariket.
 Olle (A. Legs) har flyttat till Elin och Simon i Malmö. Rapporten lyder att de fått en toppenvalp som sover hela natten och kissar utomhus. Det gillar vi :-)
 Nea (A. La Grange) har flyttat till familjen Eklund i Oxie. Hon kommer såklart att gå kurs hos Helene :-)
 Nova (A. Gimme all your lovin') har flyttat till familjen Samadi i Mölndal. Hon kommer garanterat att bli Roxannas bästa kompis.
Inez (A. That's me) flyttar på torsdag. Det ser jag fram emot för jag snubblar över henne konstant eftersom hon är en riktig rymmare! 

Ewa som skall ha Inez var här idag med ett par av sina barn och lånade mina hundar för att gå perropromenad - medan jag var på hästtävling med Alicia.
 TUSEN TACK! VILKEN LYX!!
De passade även på att fota de kvarvarande huliganerna. Tack, Ewa, jag har stulit bilderna från fb.
 Camino (A. Fernando)
 Inez (A. That's Me)
 Java (A. Super Trouper)
 Moltas (A. Rock Me)
 A. Sharp Dressed Man
 Sune (A. Tush)
 Tekla (A. Cheap Sunglasses)
 A. Waterloo
Benny (A. Hasta Mañana)

1 kommentar:

  1. En härlig tid när alla valpar får sin egna familj . Lycka till!
    /Ylva

    SvaraRadera