torsdag 18 maj 2017

Vi flyttar vidare!

Så var det då dags för halva gänget som är kvar att påbörja sin färd mot sina nya liv. 
I morse var Ewa snäll och följde med mig till Din Veterinär på besiktning. Alla valparna gick igenom utan anmärkning och Inez (A. That's Me) fick följa med Ewa hem sedan. Jag har fått både rapporter och bilder och det ser ut att gå alldeles utmärkt.
Sedan kom Hans och Maria och hämtade Charlie (A. Waterloo). Han bor nu med Hans och Maria i Rydebäck. 
Dan kom och hämtade Camino (A. Fernando) tillsammans med sin dotter. Dan och Camino bor i Borstahusen.
Sune (A. Tush) har flyttat till Malin, Stefan och Sixten på Tågaborg. Honom kommer vi nog att sakna lite extra eftersom han sovit bredvid min säng många nätter.

Känner mig nöjd och jätteglad. Lucky me som har så härliga valpköpare! Och lucky mina valpar som fått så fina hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar